میان وعده های مناسب برای مدرسه بچه ها

 

میان وعده ها، عادت های غذایی کودکانمان در بزرگسالی را شکل می دهند. این خوراکی ها باعث رشد حافظه کوتاه مدت، تقویت یادگیری، افزایش انرژی روزانه و پیشرفت تحصیلی آنها می شود. 
مصرف میوه های تازه هر فصل ویتامین های بدن را فراهم می کند و در صورت کمبود وقت، گرفتن آب میوه کفایت می کند. 
می توانید از سبزیجات تازه مثل هویج، خیار و گوجه فرنگی، به عنوان منبع سرشار از مواد معدنی استفاده کنید.
میوه های خشک و مقوی مثل انجیر، توت خشک و برگه ها علاوه بر لذت بخش بودن، حمل و نقل راحتی دارند.
همچنین شیر ساده با یک عدد کیک می تواند میان وعده ای مناسب باشد.
ساندویچ های سالم و سبک مانند نان و پنیر و گردو یا مرغ، می توانند نیازهای بدن را تامین کنند. 
فراموش نکنیم که در مدرسه به فرزندانمان دسترسی نداریم و اگر می خواهیم فرزندان سالمی داشته باشیم، باید مواد غذایی مفیدی برایشان تدارک ببینیم یا در صورت کمبود وقت، محل مناسبی را برای تهیه خوراکی ها به آنها معرفی نماییم.